Windykacja pakietów przedsprzedażowych
2014-04-24
Oferujemy szybką usługę weryfikacji pakietów przeznaczonych na sprzedaż! Nasz filtr uniemożliwi sprzedaż możliwych do spłaty długów! W ciągu 90 dni dokonujemy zarówno sprawdzenia, które umowy należy bezsprzecznie sprzedać, a które wycofać z pakietu sprzedażowego ze względu na przekonanie dłużnika do zmiany decyzji o odmowie spłaty i podjęciu przez niego faktycznych wpłat!
Usługę kierujemy do firm decydujących się na sprzedaż pakietów wierzytelności i chcą przed wystawieniem go na przetarg dokonać weryfikacji, czy wśród przekazanych spraw znajdują się takie, których dłużników można przekonać do podjęcia spłat!

Są to sprawy bardzo trudne, wymagające od negocjatora pełnego profesjonalizmu oraz bardzo dużego doświadczenia, pozwalającego na swobodne działania z zachowaniem najwyższych standardów obsługi. Obsługą tych spraw zajmują się najwyższej klasy eksperci, którzy gwarantują uzyskanie satysfakcjonującego wyniku kwotowego, bez wykraczania poza granice prawa i zasad moralnych. Nasza kadra dedykowana do obsługi wierzytelności poegzekucyjnych nabierała przez lata doświadczenia zajmując się odzyskiwaniem tego rodzaju długów na produktach przeterminowanych średnio 7 lat:
• debety na rachunkach rozliczeniowo-oszczędnościowych (ROR)
• kredyty gotówkowe
• kredyty samochodowe po odbiorze pojazdu
• rachunki telefoniczne
• mandaty za jazdę bez biletu środkami komunikacji miejskiej
• mandaty za jazdę bez biletu koleją

Tego rodzaju sprawy wymagają nie tylko unikalnego podejścia zarówno do sprawy długu, jak i do samego dłużnika, który żyje w przekonaniu, że skoro egzekucja komornicza okazała się bezskuteczna to po co ma regulować swoje zadłużenie? Lata doświadczeń naszych zawodowych windykatorów nauczyły nas, że każdy dłużnik prędzej, czy później wychodzi ze swoich kolosalnych problemów finansowych - szczególnie jeśli bezskuteczna egzekucja komornicza miała miejsce przynajmniej rok temu. Często właśnie tak się dzieje i po uprzednim zweryfikowaniu sytuacji dłużnika możliwe jest zawarcie z nim porozumienia lub ugody w wyniku której zacznie on regulować swoje zobowiązanie.
Dlatego pierwszym zadaniem jakie stoi przed naszymi negocjatorami jest poznanie aktualnej sytuacji dłużnika i przeprowadzenie wywiadu środowiskowego na jego temat. W niektórych przypadkach ARMADA Polska przeprowadza wywiad gospodarczy dłużnika, aby poznać szerzej jego bieżącą sytuację finansową.

W ramach stosowanych przez nas czynności operacyjnych na wszystkich etapach stosujemy:
Techniki windykacyjne ADS© (ARMADA DEBT SOLUTION©) opracowane na podstawie wieloletnich doświadczeń Zarządu Spółki w obszarze negocjacji i windykacji wierzytelności podczas pracy na stanowiskach menedżerskich w największych polskich bankach oraz firmach windykacyjnych obsługujących sprawy zlecone lub kupione z sektora telekomów oraz banków.
UWAGA: Wszystkie stosowane techniki są zgodne z obowiązującym prawem oraz ustawą o ochronie danych osobowych, a także były stosowane w praktyce przez zespoły oraz departamenty windykacji. Techniki ADS dopasowane są do Państwa spraw zarówno na etapie kreacji procesu, a także w trakcie jego realizacji i optymalizacji.
Działania SKIP oraz SKIP TRACING weryfikujące oraz uaktualniające dane o dłużniku w obszarze danych Tele-adresowych oraz przeprowadzania telefonicznego wywiadu środowiskowego mającego na celu ustalenie faktycznej i bieżącej sytuacji dłużnika.
Działania psychologiczne, motywujące dłużnika do dobrowolnej spłaty zadłużenia poprzez:
• Perswazyjne wezwania do zapłaty, zaakceptowane przez Państwa
• Negocjacje zmierzające do spłaty całkowitej z zastosowaniem nowoczesnych technik wywieraniu wpływu, perswazji oraz NLP.
• Zwiększenie presji mające na celu uświadomienie dłużnikowi nieuchronność uregulowania zobowiązania, a także o najwyższych priorytecie spłaty właśnie Państwa wierzytelności w stosunku do innych zadłużeń Państwa Klienta.
• Cykliczny, regularny (proceduralne interwały czasowe) kontakt telefoniczny w Państwa sprawach na numery bezpośrednie dłużnika
• Cykliczna, regularna (proceduralne interwały czasowe) presja społeczna dłużnika w Państwa sprawach na numery pośrednie (angażowanie rodziny i osób trzecich w proces przekazywania prośby o kontakt dłużnika z ARMADA Polska)


Centrum Informacyjne
Bezpieczeństwo
Sektor Klienta
Sektor Dłużnika
Rekrutacja
Kontakt