Zaplecze techniczne
2014-04-24

Zaplecze techniczne

• Autorski program, dzięki któremu możemy w kompleksowy sposób obsługiwać Państwa zlecenia. Aplikacja ta została wykonana w języku C# a dane przetrzymywane są w bazie MsSQL. Dzięki wsparciu dodatkowo takmi technologiami jak PL/Perl, PL/Ruby, PL/Pyton czy PL/pgSQL i Java pozwala on na obsługę wierzytelności poprzez zarządzanie telefonami, korespondencją seryjną oraz pełnym procesem windykacyjnym. Program umożliwia skojarzenie osoby z wcześniejszymi sprawami i odpowiednie postępowanie w zależności od wcześniejszych jej zachowań. Możemy dzięki temu od razu przejśc do odpowiedniej formy windykacji danej osoby. Dzięki temu, że program jest przygotowywany przez nasz dział IT możemy szybko i sprawnie przygotować aplikację do nawet bardziej nietypowych zleceń i efektywnie obsługiwać Państwa wierzytelności.

• System umożliwiający masową wysyłkę wiadomości głosowych (VMS) oraz krótkich wiadomości tekstowych (SMS) oraz wiadomości FLASH na numery komórkowe oraz stacjonarne.

• Cyfrowa centrala telefoniczna jest system abonenckim integrującym w sobie nowoczesne rozwiązania typu VoIP, CTI, LAN/WAN oraz tradycyjne technologie telefoniczne. Centrala posiada 128 linii miejskich oraz 128 linii wewnętrznych. W fazie testów znajduje się moduł ACD (Automatic Call Distribution)

• CTI (Computer Telephone Integration)

• System nagrywania i rejestracji rozmów telefonicznych

• Call center przystosowane do obsługi kampanii windykacyjnych: przychodzących w trybie automatycznym, wychodzących w trybie ręcznym

• Narzędzia do wysyłania wiadomości email (system masowej wysyłki)

• System ochrony i ścisłego monitoringu przepływu informacji elektronicznej (ECHELON)

• System nadzorujący pracę serwerów, z funkcją ostrzegania przed zagrożeniami i atakami zewnętrznymi

• System kopii zapasowych zabezpieczających przed nieprzewidzianymi utratami danych.