Co jest najważniejsze?
2014-04-24
Lata praktyki negocjacji telefonicznych nauczyły nas również, że ogromny odsetek dłużników bagatelizuje swoje zadłużenia błędnie myśląc, że nie musi się nimi obecnie przejmować....
Nasze wieloletnie doświadczenia z problemami finansowymi zadłużonych osób i firm w sposób jednoznaczny wykazują, że długi nie są wynikiem złej woli, a efektem trudnych sytuacji życiowych lub biznesowych.
Lata praktyki negocjacji telefonicznych nauczyły nas również, że ogromny odsetek dłużników bagatelizuje swoje zadłużenia błędnie myśląc, że nie musi się nimi obecnie przejmować. Żyją w przekonaniu, że problemem mogą zająć się za jakiś czas, a w rzeczywistości dług z każdym kolejnym dniem staje się kłopotem, który później może być niemożliwy do rozwiązania w sposób polubowny!

Dlatego bardzo ważna jest świadomość osób zadłużonych, że:
• Sytuacja sama się nie naprawi i z każdym dniem będzie się pogarszać;
• Dłużnik poniesie konsekwencje finansowe: odsetki karne, koszty windykacji, itp.;
• Zła historia kredytowa, albo wpis do Bankowej Informacji Kredytowej (BIK) lub Biura Informacji Gospodarczej (BIG) jest w zasadzie niemożliwa do naprawienia, jeżeli dłużnik w tym momencie nie podejmie konkretnych działań. Nazwisko zostanie umieszczone na liście niesolidnych osób, co mu uniemożliwi zaciągnięcie kredytu w przyszłości lub wzięcie telefonu komórkowego na abonament;
• Sprawa może trafić na drogę postępowania sądowego, a w konsekwencji do komornika.
Jako zawodowi negocjatorzy doskonale rozumiemy istotę windykacji i wiemy, że kluczem do uwolnienia dłużników od ich zadłużeń jest rozmowa, w której poznajemy prawdziwą sytuację życiową i finansową.
Jeśli rozmowa jest szczera wówczas nasi negocjatorzy doradzą rozwiązanie na miarę możliwości dłużnika.
Do każdego podchodzimy w sposób indywidualny.
Nikogo nie traktujemy szablonowo.
Dla nas najważniejszy jest człowiek i doradzenie mu jak najbardziej korzystnie będzie dla niego uregulować swoje zadłużenie.
Wszystkie podejmowane przez naszych negocjatorów działania opierają się o moralne, etyczne i prawne zasady, którym zawsze przyświeca cel wspólnego odnalezienia takich warunków szybkiej spłaty zadłużenia, aby jak najszybciej rozwiązać problem i uchronić dłużnika przed pułapką "spirali długów". Naszym celem jest oddłużenie, a nie wprowadzenie dłużnika w jeszcze większe problemy finansowe.

Łatwo jest zostać nazwanym dłużnikiem, w dodatku posądzonym o nieuczciwe zamiary. Nasi negocjatorzy dbają o to, aby uświadomić o rażącej dobre imię dłużnika sytuacji i wyzwolić go z ciężaru miana osoby z problemami finansowymi.
Dlatego tak ważna w kontakcie z naszymi negocjatorami jest szczerość, która jest gwarancją dobrej woli spłaty. Tylko dzięki niej negocjatorzy poznają realną sytuację finansową dłużnika i będą mogli zaproponować dopasowany do niej możliwy do zrealizowania system spłat, który chronić będzie przed kolejnymi wielkimi kosztami lub postępowaniem komornika, który przeprowadzi egzekucję długu z pensji i majątku domowego dłużnika.


Centrum Informacyjne
Bezpieczeństwo
Sektor Klienta
Sektor Dłużnika
Rekrutacja
Kontakt