Proces rekrutacji
2014-04-24
Jak wygląda proces rekrutacji? Wszystkie nadesłane do ARMADA Polska aplikacje przekazywane są do Departamentu Human Resources, gdzie poddawane są szczegółowej i bardzo wnikliwej analizie pod kątem profilu zawodowego i predyspozycji kandydatów do oferowane w ogłoszeniu stanowiska pracy.
Jak wygląda proces rekrutacji?
Wszystkie nadesłane do ARMADA Polska aplikacje przekazywane są do Departamentu Human Resources, gdzie poddawane są szczegółowej i bardzo wnikliwej analizie pod kątem profilu zawodowego i predyspozycji kandydatów do oferowane w ogłoszeniu stanowiska pracy. Zwracamy tym samym uwagę aby przed wysłaniem do nas aplikacji dobrze przygotować swoje CV oraz list motywacyjny.
Wyselekcjonowanych kandydatów zapraszamy na pierwszy etap procesu rekrutacji, na który składa się spotkanie ze specjalistami ds. rekrutacji. Podczas rozmowy badane są dotychczasowe doświadczenia zawodowe kandydatów, ich wiedza, osobowość oraz predyspozycje do zajęcia oferowanego stanowiska.
W zależności od przebiegu rozmowy i oceny kandydata przez osoby prowadzące spotkanie możliwe jest bardziej szczegółowe badanie kandydata w postaci przeprowadzenia symulacji na wybrany temat powiązany z oferowanym stanowiskiem, testami psychologicznymi i kompetencyjnymi.
Po pozytywnym zakończeniu powyższych etapów rekrutacji kandydat zapraszany jest na spotkanie z przyszłym przełożonym, który przeprowadzi rozmowę ściśle związaną ze specyfiką oferowanego stanowiska, być może przeprowadzi kolejną symulację oraz, który ostatecznie podejmie decyzję o akceptacji kandydata i przedstawi warunki zatrudnienia.


Centrum Informacyjne
Bezpieczeństwo
Sektor Klienta
Sektor Dłużnika
Rekrutacja
Kontakt