Szkolenia
2014-04-24
W ramach poszerzania wiedzy i kwalifikacji naszych pracowników, oraz rozwijania ich kompetencji organizujemy wewnętrzne szkolenia, które prowadzone są przez naszych ekspertów i praktyków poniższych tematów szkoleniowych
W ramach poszerzania wiedzy i kwalifikacji naszych pracowników, oraz rozwijania ich kompetencji organizujemy wewnętrzne szkolenia, które prowadzone są przez naszych ekspertów i praktyków poniższych tematów szkoleniowych.
Wszystkie poniższe tematy szkoleń trenowane są na 3 etapach zaawansowania (podstawowy, zaawansowany I i II stopnia) z zakresu:
• ustawy o ochronie danych osobowych
• prawa bankowego
• monitoring i prewencja
• modele rozmowy z dłużnikiem: windykacja, doradztwo, negocjacje
• telewindykacja należności ratalnych sektora bankowego
• telewindykacja należności sektora komercynego oraz biznesowego
• elastyczność w negocjacjach - force\'ing, a pasywne zapowiadanie sankcji
• negocjacje z wykorzystaniem technik NLP
• negocjacje windykacyjne z wykorzystaniem technik ARMADA DEBT SOL.
• skip oraz skip tracing - odnajdywanie pośredniego kontaktu do dłużnika
• technik presji społecznej w negocjacjach z trudnymi dłużnikami
• prawo w windykacji - wykorzystanie przepisów kodeksu cywilnego
• prawo w windykacji - wykorzystanie przepisów kodeksu karnego
• psychologia dłużnika i metodologia prowadzenia negocjacji
• psychologia i perswazja w negocjacjach
• techniki wywierania wpływu w negocjacjach
• stres i techniki walki ze stresem
Oprócz tego dla kadry menedżerskiej ARMADA Polska i przyszłych liderów zespołów organizujemy szkolenia z zakresu kierowania projektami i zarządzania zasobami ludzkimi w zakresie:
• kierowanie poprzez cele
• kierowanie projektem windykacyjnym
• coaching, a coaching windykacyjny
• style przywództwa i postawy pracowników
• podstawy przywództwa sytuacyjnego
• podstawy przywództwa zespołowego
• zarządzanie zmianą
Oprócz bogatego wachlarza szkoleń wewnętrznych cyklicznie organizujemy naszym pracownikom szkolenia zewnętrzne prowadzone przez najlepszych trenerów w Polsce.


Centrum Informacyjne
Bezpieczeństwo
Sektor Klienta
Sektor Dłużnika
Rekrutacja
Kontakt