Know-How i Design Thinking
2014-04-24

Know-How i Design Thinking

Jako weterani i eksperci branży windykacji wierzytelności posiadamy szeroką wiedzę z zakresu zarządzania zasobami materialnymi i niematerialnymi. Lata doświadczeń w zakresie zarówno kreacji procesów, jak i ich optymalizacji już istniejących i funkcjonujących procedur sprawiły, że jesteśmy fachowcami z olbrzymią wiedzą i bagażem doświadczeń.

Wskutek obserwacji, analiz, a także kreacji, stosowania i optymalizacji procedur wypracowaliśmy model pracy opierający się na Design Thinking, czyli myśleniu rozwiązaniami. W ARMADA Polska Sp. z o.o. nie tracimy czasu tylko nieustannie poszukujemy rozwiązań usprawniających nasze procesy.





Mając liczne doświadczenia ze struktur organizacyjnych w których wcześniej pracowaliśmy wyciągnęliśmy wnioski i w praktyce stosujemy Design Thinking, a w razie konieczności tworzymy specjalne Hot Teamy, które dedykowane są do obsługi konkretnych zagadnień tematycznych i poszukiwania ich usprawnienia i rozwoju. Multidyscyplinarne zespoły widzą dany problem z różnych perspektyw, dzięki czemu w krótkim czasie ARMADA Polska uzyskuje dużą ilość pomysłów gotowych do wdrożenia i realizacji.

Specjalizujemy się w eksperymentowaniu, kreacji prototypów procesów i rozwiązywaniu problemów pojawiających się w trakcie ich realizacji. Dzięki temu znacznie szybciej niż dzięki sposobom tradycyjnym zamieniamy dobre pomysły w innowacyjną usługę lub efekt poparty skutecznością i realnym wpływem na jej zwiększenie.

Dzięki temu Know-How nie boimy się pracować pod presją wymagających Klientów ponieważ jesteśmy otwarci na rozwój, innowację i ulepszanie, dzięki którym stajemy się atrakcyjnym partnerem w biznesie dla naszych Klientów.

Dlatego jesteśmy przekonani, że nasze Know-How to nie typowe rozwiązania jakie swoim Klientom oferują firmy windykacyjne. ARMADA Polska Sp. z o.o. daje swoim partnerom w biznesie lepsze i nowoczesne rozwiązania ponieważ cechuje nas dyscyplina, czerpiąca ze zdrowego rozsądku i metod kreacji, które zaspokajają potrzeby i wymagania naszych Klientów dzięki temu co jest obecnie technologicznie możliwe i rozsądnej strategii biznesowej.

Dlatego dzięki zdobytym doświadczeniom w innych firmach wydobyliśmy esensję prowadzenia biznesu, którym cechuje się ARMADA Polska Sp. z o.o.

Rozpoznajemy szanse:
• szukamy nowych trendów
• kreujemy scenariusze rozwoju
• tworzymy mapping potrzeb naszych Klientów i rynku
• zwiększamy możliwości technologiczne

Realizujemy strategię rozwoju:
• definiujemy obszary innowacji
• tworzymy spójny model biznesowy
• dbamy o pozycjonowanie naszej marki
• rozwijamy portfel naszych usług

Projektujemy innowacje:
• kreujemy nowe marki i usługi
• tworzymy mapę procesów i interakcji
• badamy nowe projekty w praktyce