| Polubowna windykacja zaleg�o�ci Pa�stwa d�u�nik�w z sektora korporacyjnego (faktury za telewizj�, telefoni� itp.) na etapie przed lub po wypowiedzeniu umowy. W zale�no�ci od stopnia zaawansowania d�ugu nasze dzia�ania maj� na cel albo przywr�cenie d�u�nika do statusu klienta, lub odzyskanie ca�o�ci zad�u�enia wypowiedzianej umowy. |
| Polubowna windykacja zaleg�o�ci Pa�stwa d�u�nik�w z sektora bankowego (kredyty got�wkowe, ratalne, samochodowe i hipoteczne) na etapie przed lub po wypowiedzeniu umowy. W zale�no�ci od stopnia zaawansowania d�ugu nasze dzia�ania maj� na cel albo przywr�cenie d�u�nika do statusu klienta, lub odzyskanie ca�o�ci zad�u�enia wypowiedzianej umowy. |
| Polubowna windykacja zaleg�o�ci Pa�stwa d�u�nik�w z sektora biznesowego B2B na etapie przed lub po wypowiedzeniu umowy. W zale�no�ci od stopnia zaawansowania d�ugu nasze dzia�ania maj� na cel albo przywr�cenie d�u�nika do statusu klienta, lub odzyskanie ca�o�ci zad�u�enia wypowiedzianej umowy. |
| Specjalizujemy si� r�wnie� w odzyskiwaniu d�ug�w po bezskutecznej egzekucji komorniczej. Prowadzimy czynno�ci poszukiwawcze i ustalamy faktyczne mo�liwo�ci finansowe d�u�nik�w, a nast�pnie zawieramy porozumienia na mocy kt�rych d�u�nicy zaczynaj� regulowa� swoje zobowi�zania wzgl�dem Pa�stwa. |
| W kr�gu naszych zainteresowa� znajduj� si� pakiety wierzytelno�ci przeznaczone przez Pa�stwa do sprzeda�y zar�wno na etapie przed, jak i poagencyjnym oraz przed i pokomorniczym. |
| Zbieranie informacji o d�u�niku odgrywa w dzisiejszym biznesie kluczow� rol� w ocenie wiarygodno�ci finansowej potencjalnych kontrahent�w. Uzyskane wskutek tej us�ugi informacje zdecydowanie zmniejszaj� ryzyko zwi�zane z zawarciem umowy z niesolidnym, nierzetelnym podmiotem, kt�ry w ostateczno�ci zaprzestanie regulacji swoich zobowi�za� i b�dzie przyczyn� powa�nych problem�w dotycz�cych p�ynno�ci finansowej. |
| Piecz�� prewencyjna ARMADA Polska zmotywuje i dyscyplinuje Pa�stwa Klient�w do terminowych p�atno�ci, sprawiaj�c jednocze�nie, �e w spos�b znacz�cy zmniejszy si� ryzyko Pa�stwa zatoru finansowego. Dzi�ki piecz�ci kontrahenci otrzymuj� sta�y i jasny sygna�, �e zaleg�o�ci w sp�atach nie b�d� tolerowane. Sygna� ten jest przy swojej stanowczo�ci na tyle subtelny, �e nie ryzykuj� Pa�stwa zra�enia do siebie dobrych Klient�w! |
| Dzia�anie prewencyjne ukierunkowane na monitoring um�w zawartych z Pa�stwa Klientami. Cechuje si� obs�ug� na wczesnym etapie przeterminowania i ma upominawczy charakter dzia�a�, kt�rych celem jest sp�ata zaleg�o�ci i poprawa relacji d�u�nik�w z Pa�stwem. | |