| Centrum Informacyjne: Warto�� unikalna |
 |
Zesp� ARMADA Polska tworz� profesjonali�ci z pasj�, mieszanka do�wiadczenia i m�odo�ci po��czona z ide� kreatywno�ci strategicznej i operacyjnej. Filozofia ta obala mit o zdezintegrowanym dzia�aniu strategii, kreacji i operacji. W�a�ciwe zestawienie tych element�w jest najlepsz� metod� stworzenia skutecznego, wielopoziomowego procesu windykacji. W ten spos�b powstaj� kampanie operacyjne, kt�re s� zar�wno kreatywne, jak i efektywne.
Jeste�my zespo�em profesjonalnych negocjator�w i zawodowych windykator�w, dbaj�cych o wizerunek Klient�w, kt�rych reprezentujemy, a tak�e przekonanych, �e reputacja jest jednym z kluczowych element�w sk�adaj�cych si� na warto�� firm w ich obszarach dzia�alno�ci rynkowej. W ARMADA Polska wiemy, jak newralgiczne znaczenie w p�ynno�ci finansowej naszych Klient�w nabiera nasza umiej�tno�� profesjonalnego budowania i zarz�dzania relacjami z zad�u�onymi konsumentami, a tak�e jak istotne jest skuteczne, a zarazem bezpieczne komunikowanie si� z ich szeroko rozumianym otoczeniem.
Koncentruj�c si� na budowaniu pozycji rynkowej ARMADA Polska poprzez wysok� jako�� i skuteczno�� �wiadczonych us�ug dla naszych Klient�w, podchodzimy bardzo indywidualnie do opracowywanych przez nas strategii operacyjnych, adaptuj�c je ka�dorazowo do aktualnej sytuacji rynkowej i specyfiki produktu i konsumenta danego Klienta.
Co wyr�nia zesp� ARMADA Polska?
Know-how, w sferach:
- prowadzenia negocjacji windykacyjnych
- prowadzenia negocjacji biznesowych
- zarz�dzania zasobami niematerialnymi wg. koncepcji Kena Blancharda
- nawi�zywania i finalizowania relacji restukturyzacyjnych
- kierowania zespo�em
- controllingu
- bud�etowania
- znajomo�ci obszaru wierzytelno�ci i windykacji
- znajomo�ci bran�y nowoczesnych technologii
Kreatywno��, w sferach:
- przygotowywania atrakcyjnego i skutecznego procesu dla danego projektu opartego o interesy naszych Klient�w
- przygotowywania unikalnych i wyprofilowanych pod projekt kampanii windykacyjnych
- wyboru narz�dzi windykacyjnych
- prowadzenia komunikacji i negocjacji z d�u�nikiem i jego szeroko poj�tym otoczeniem
Skuteczno��, w sferach:
- ustalania i realizacji przyj�tych proces�w windykacji
- ustalania i realizacji przyj�tych plan�w bud�etowych
- finalizacji um�w restrukturyzacyjnych
- uzyskania zamierzonego ko�cowego efektu projektu
Komunikacja, w sferach:
- biznesowej
- zespo�owej
- promocyjnej
Ponadto nasz zesp� cechuje:
- ambicja
- kreatywno��
- samodzielno��
- komunikatywno��
- umiej�tno�� analitycznego my�lenia
Profesjonalna WINDYKACJA nie jest wy��cznie dla wybranych.
To obowi�zek ka�dej firmy, kt�ra chce odnie�� sukces rynkowy! Dlatego w ARMADA Polska Sp. z o.o. wierzymy, �e budowanie korzystnych relacji biznesowych to proces, nie dora�ne dzia�anie taktyczne.
Przygotowuj�c proces obs�ugi windykacyjnej dla naszych Klient�w zawsze dokonujemy dok�adnej analizy przekazanych pakiet�w zlece�, by przyj�� najbardziej efektywne wnioski strategiczne.
Po szczeg�owej analizie:
• kategorii i rodzaju zlece�,
• specyfiki produktu,
• typie d�u�nika,
• wieku d�u�nika
• wielko�� przeterminowania wierzytelno�ci,
• status sprawy (przeds�dowa, nieagencyjna, poagencyjna, poegzekucyjna)
• klasyfikacji d�u�nik�w pod k�tem geolokalizacji
• innych element�w, kt�re s� wa�ne dla Klienta
Tworzymy koncepty kreatywne i szczeg�owe mechanizmy akcji, ka�dorazowo dostosowane do sytuacji rynkowej i specyfiki przekazywanych portfeli wierzytelno�ci, wyzwa� i za�o�onych cel�w.

Ka�dego Klienta traktujemy w spos�b indywidualny i dlatego rozpoczynaj�c wsp�prac� od podstaw tworzymy mechanizmy komunikacji z d�u�nikami dla potrzeb obs�ugiwanych projekt�w wykorzystuj�c przy tym nowoczesne technologie i najnowsze trendy w windykacji nale�no�ci. W zale�no�ci od rodzaju spraw i oczekiwanego przez naszych Klient�w efektu ko�cowego dobieramy odpowiednie, najbardziej efektywne kana�y i techniki komunikacji.
Natomiast wraz z rozpocz�ciem realizacji procesu monitorujemy jego przebieg i badamy reakcj� d�u�nik�w na poszczeg�lne jego elementy by na bie��co m�c interweniowa� i optymalizowa� zastosowane procedury operacyjne. Automonitoring prowadzonych czynno�ci, badanie jego wp�ywu na osi�gane skuteczno�ci oraz pe�na gotowo�� do implementacji zmian maj� na celu podnie�� proces do poziomu doskona�o�ci. Przy podejmowaniu tych decyzji opieramy si� na naszym do�wiadczeniu oraz na usystematyzowanych narz�dziach analitycznych.

|
|
|
|