 |
 |
| Dzia�anie prewencyjne ukierunkowane na monitoring um�w zawartych z Pa�stwa Klientami. Cechuje si� obs�ug� na wczesnym etapie przeterminowania i ma upominawczy charakter dzia�a�, kt�rych celem jest sp�ata zaleg�o�ci i poprawa relacji d�u�nik�w z Pa�stwem. |
|
Us�ug� kierujemy do firm o masowych charakterze prowadzonej dzia�alno�ci, kt�rzy z tego tytu�u maj� problemy z nieterminowymi p�atnikami faktur/rat swoich Klient�w. W zale�no�ci od Pa�stwa oczekiwa� i potrzeb us�ug� mo�emy realizowa� zar�wno pod nazw� ARMADA Polska, jak i pod Pa�stwa mark� w oparciu o Pa�stwa instrukcje post�powania. ARMADA Polska na bie��co kontroluje systematyczno�� dokonywania wp�at przez Pa�stwa Klient�w.
W ramach us�ugi monitoringu stosujemy tryb upominawczy obs�ugi wierzytelno�ci podczas kt�rego wykorzystujemy nasz potencja� do zapewnienia Pa�stwu poprawy terminowo�ci sp�aty poszczeg�lnych faktur/rat przez Pa�stwa klient�w z tytu�u �wiadczonych us�ug na wczesnym etapie przeterminowania (od kilku do kilkunastu dni po terminie p�atno�ci). Z jednoczesnym zachowaniem w/w os�b w gronie aktywnych klient�w, bez zagro�enia wypowiedzenia umowy z Pa�stwa strony lub podj�cia przez nich decyzji o rezygnacji z Pa�stwa us�ug w przysz�o�ci.

Etap ten charakteryzuje si� dba�o�ci� o przywr�cenie terminowo�ci sp�at faktur przy jednoczesnym u�wiadamianiu klienta o potrzebie zachowania dalszej wsp�pracy z Pa�stwem, poprzez zwi�kszenie dyscypliny przestrzegania termin�w sp�aty kolejnych rachunk�w. Nasze dzia�ania doprowadzi� maj� do natychmiastowej sp�aty powsta�ego zad�u�enia, oraz maj� zapobiec wyst�powaniu podobnych problem�w w przysz�o�ci.
W trakcie prowadzenia czynno�ci operacyjnych stosujemy nast�puj�ce dzia�ania dopasowane w procesie w spos�b indywidualny do Pa�stwa spraw:
• Cykliczny i regularny kontakt bezpo�redni z d�u�nikiem za po�rednictwem telefon�w, faks�w, SMS-�w oraz wiadomo�ci g�osowych.
• Kontakt listowny z d�u�nikiem za pomoc� wezwa� do zap�aty
• Ustalanie aktualnych danych teleadresowych d�u�nika (adresy zamieszkania, zameldowania, korespondencji i zak�adu pracy)
• Kontakt po�redni z d�u�nikiem poprzez jego rodzin�/znajomych za pomoc� telefon�w
• Kontakt po�redni z d�u�nikiem poprzez jego miejsce zatrudnienia za pomoc� telefon�w
• Inne czynno�ci ustalone wed�ug Pa�stwa oczekiwa� i zapotrzebowa�.
W wyniku prowadzonych czynno�ci mog� Pa�stwo uzyska� nast�puj�ce korzy�ci:
• Pa�stwa Klienci zostan� zdyscyplinowani do terminowego regulowania swoich zobowi�za�
• Dzi�ki terminowym sp�atom poprawie ulegnie p�ynno�� finansowa
• Dzia�aj� Pa�stwo prewencyjnie zmniejszaj�� ryzyko powstania wysokich zad�u�e�
• W sytuacjach krytycznych uzyskuj� Pa�stwo mo�liwo�� szybkiego rozpocz�cia procedury restrukturyzacji umowy z Klientem

|
| [Powr�t do Sektora Klienta] |
|