 |
 |
| Polubowna windykacja zaleg�o�ci Pa�stwa d�u�nik�w z sektora bankowego (kredyty got�wkowe, ratalne, samochodowe i hipoteczne) na etapie przed lub po wypowiedzeniu umowy. W zale�no�ci od stopnia zaawansowania d�ugu nasze dzia�ania maj� na cel albo przywr�cenie d�u�nika do statusu klienta, lub odzyskanie ca�o�ci zad�u�enia wypowiedzianej umowy. |
|
Zesp� ARMADA Polska tworz� profesjonali�ci z pasj�, mieszanka do�wiadczenia i m�odo�ci po��czona z ide� kreatywno�ci strategicznej i operacyjnej.
Filozofia ta obala mit o zdezintegrowanym dzia�aniu strategii, kreacji i operacji. W�a�ciwe zestawienie tych element�w jest najlepsz� metod� stworzenia skutecznego, wielopoziomowego procesu windykacji. W ten spos�b powstaj� kampanie operacyjne, kt�re s� zar�wno kreatywne, jak i efektywne.
Sektor wierzytelno�ci bankowych w ARMADA Polska to zesp� profesjonalnych negocjator�w, dbaj�cych o wizerunek instytucji finansowych, kt�re reprezentujemy, a tak�e przekonanych, �e reputacja jest jednym z kluczowych element�w sk�adaj�cych si� na warto�� firm w tym sektorze. W ARMADA Polska wiemy, jak newralgicznego znaczenie nabiera umiej�tno�� profesjonalnego budowania i zarz�dzania relacjami z zad�u�onymi konsumentami, a tak�e jak istotne jest skuteczne, a zarazem bezpieczne komunikowanie si� z ich szeroko rozumianym otoczeniem.
Koncentruj�c si� na budowaniu pozycji rynkowej ARMADA Polska poprzez wysok� jako�� i skuteczno�� �wiadczonych us�ug dla naszych Klient�w, podchodzimy bardzo indywidualnie do opracowywanych przez nas strategii operacyjnych, adaptuj�c je ka�dorazowo do aktualnej sytuacji rynkowej i specyfiki produktu i konsumenta danego Klienta.
Podejmowane czynno�ci windykacyjne maj� na celu odzyskanie dla Pa�stwa zad�u�enia w jak najszybszym okresie czasu, przy wykorzystaniu najbardziej skutecznych narz�dzi operacyjnych i technologii jakimi dysponuje ARMADA Polska Sp. z o.o.
W zale�no�ci od specyfiki przekazanych spraw nasze dzia�ania operacyjne dzielimy na dwie metody windykacji:
Soft Collection
Tryb mi�kki obs�ugi wierzytelno�ci. Na tym etapie nasze dzia�ania koncentruj� si� na wyja�nieniu przyczyn powstania zaleg�o�ci Pa�stwa Klient�w, wskazaniu im rozwi�za� maj�cych na celu unikni�cie op�nie� w przysz�o�ci oraz polubownym rozwi�zaniu zaistnia�ego problemu, jakim jest przeterminowanie p�atno�ci, kt�re skutkowa� mo�e rozwi�zaniem umowy. Naszym celem jest jak najszybsze odzyskanie zaleg�ej kwoty jak i u�wiadomienie klientowi i� dotychczasowe jego post�powanie jest szkodliwe dla dalszej wsp�pracy z Pa�stwem. Na tym etapie przeterminowanie Klienci posiadaj� ju� od 1 do 3 zaleg�ych faktur. W tym wypadku nasze dzia�ania telefoniczne wspieramy pismem kierowanym bezpo�rednio do d�u�nika, wzywaj�cym go do natychmiastowej sp�aty zaleg�ej kwoty.
Hard Collection – Tryb twardy obs�ugi wierzytelno�ci. Jest to niezwykle istotny moment zar�wno dla klienta jak i Pa�stwa. Na tym etapie obs�ugiwane s� r�wnie� umowy ju� wypowiedziane przed skierowaniem ich do egzekucji komorniczej. W tym momencie wa�� si� losy dalszej wsp�pracy i mo�liwo�ci powrotu do zawartej umowy. Klienci na tym etapie przeterminowania posiadaj� zaleg�e faktury oraz kary umowne z tytu�u niewywi�zywania si� z jej warunk�w. Maj�c tego pe�n� �wiadomo��, do obs�ugi takich spraw dedykujemy, tylko i wy��cznie negocjator�w do�wiadczonych, posiadaj�cych dostatecznie du�� wiedz� z zakresu przepis�w prawa i technik windykacji. Pozwala to na pewnego rodzaju „usztywnienie” postawy wobec d�u�nika z jednoczesnym zachowaniem najwy�szych standard�w obs�ugi, kt�re podtrzymuj� dobry wizerunek Pa�stwa firmy w oczach klienta.

|
| [Powr�t do Sektora Klienta] |
|