| Centrum Informacyjne: Polityka jako�ci |
 |
Maj�c na uwadze bezpiecze�stwo oraz zadowolenie naszych Klient�w, a tym samym spe�nienie ich wymaga� i oczekiwa�, ARMADA Polska Sp. z o.o. podj�a strategiczn� decyzj� o wdro�eniu Systemu Zarz�dzania Jako�ci� (SZJ) opartego o norm� ISO 9001 w obszarze windykacji.
Pragniemy, aby �wiadczone przez Sp�k� us�ugi w zakresie windykacji odbywa�y si� na jak najwy�szym poziomie. Powy�sz� misj� chcemy realizowa� zgodnie z aktualnymi wymogami prawa oraz najnowszymi trendami, aby osi�gn�� cele:
Wewn�trzne:
• Okre�lenie proces�w sk�adaj�cych si� na wykonanie us�ugi windykacji
• Okre�lenie procesu post�powania w przypadku reklamacji
• Nadz�r, kontrol� i rozw�j tych proces�w
• Okre�lenie i nadanie kompetencji i odpowiedzialno�ci
• Umo�liwienie pracownikom uczestniczenia w procesie rozwoju SZJ
• Ci�g�e podnoszenie kwalifikacji,
• Ci�g�e doskonalenie zawodowe w zakresie �wiadczonych us�ug oraz SZJ
• Stosowanie najnowszych technologii zwi�kszaj�cych jako�� us�ugi
Zewn�trzne:
• Ci�g�e podwy�szanie jako�ci �wiadczonych us�ug
• Wzrost wiarygodno�ci w�r�d Klient�w
• Wzrost zadowolenia w�r�d Klient�w
• Wzrost konkurencyjno�ci Sp�ki na rynku
• Pozyskanie nowych Klient�w w oparciu o wysok� jako�� us�ugi windykacji
Zarz�d ARMADA Polska Sp. z o.o. zobowi�zuje si� do zapewnienia zasob�w do ci�g�ego doskonalenia Systemu Zarz�dzania Jako�ci�. |
|
|
|