| Centrum Informacyjne: Misja |
 |
Misj� ARMADA Polska Sp. z o.o. jest stworzenie organizacji odnosz�cej sukcesy w obszarze windykacji sektora bankowego oraz komercyjnego z zachowaniem najwy�szych standard�w jako�ci obs�ugi i uczciwym, sprawiedliwym i pe�nym szacunku traktowaniu wszystkich zaanga�owanych w ten proces os�b. Podstawowym celem Sp�ki jest szybkie, sprawne i terminowe dostarczanie korzy�ci naszym Klientom.
Jako struktura organizacyjna dostarczaj�ca naszym Klientom nowe us�ugi zapewniamy przeprowadzenie dzia�a� windykacyjnych z punktu A do punktu B zgodnie z oczekiwaniami naszych partner�w biznesowych. Gwarantujemy jednocze�nie przewidywalno�� i spok�j w relacjach z Klientem. Celem ARMADA Polska Sp. z o.o. jest budowanie biznesu razem z naszymi partnerami i prowadzenie us�ugi na profesjonalnym poziomie.
Dzi�ki tym warto�ciom ARMADA Polska Sp. z o.o. oferuje swoim klientom korzy�ci wynikaj�ce z naszych us�ug w zakresie zarz�dzania portfelami windykacyjnymi opartymi o system zarz�dzania jako�ci�, monitoring i kontroling procesu na ka�dym jego etapie. Skuteczne dzia�anie jako po�rednik pomi�dzy klientem, a d�u�nikiem nigdy nie odbywa si� w spos�b naruszaj�cy kodeks, a co za tym idzie w celu zwi�kszenia rentowno�ci lub zyskowno�ci Sp�ka nigdy nie zrobi niczego, co by�oby nieetyczne lub nie bra�oby pod uwag� relacji z klientem.
ARMADA Polska Sp. z o.o. swoj� misj� realizuje przy rygorystycznym przestrzeganiu kodeksu post�powania, dzi�ki kt�remu Sp�ka cechuje si� jako organizacja przyk�adaj�ca olbrzymi� wag� do etyki post�powania, relacji mi�dzyludzkich i sukcesu. Realizacja misji sprawia, �e Sp�ka skupia si� na robieniu w�a�ciwych rzeczy, czyli przestrzegania procesu wraz z nieustannym badaniem jego skuteczno�ci i d�ugofalowego wp�ywu na relacje biznesowe z naszymi Klientami.
Sp�ka jest organizacj� ucz�c� si� i monitoruj�c� bie��ce trendy w windykacji, jednocze�nie je kreuj�c. Elastyczna, obserwuj�ca i analizuj�ca. Ucz�ca si� i wyci�gaj�ca wnioski. Przek�adaj�ca je na relacje biznesowe oraz ze wsp�pracownikami. W wyniku czego jest to organizacja wyprzedzaj�ca konkurencj� o krok naprz�d.
|
|
|
|